خدمات و پشتیبانی

آسودگی خاطر و رضایت‌مندی مشتریان همواره از اولویت‌های سامانه سرامیت بوده است و در این راستا می‌کوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب به دست شما برسد. با وجود این ممکن است مشتریان پس از خرید، با مسایلی روبه‌رو شوند که در چنین مواردی، خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است. کارشناسان سامانه سرامیت برای پشتیبانی بهتر و بیشتر شما خدمات پس از فروش را ارائه خواهند داد. این خدمات در قالب گارانتی‌های متفاوت به شما همراهان همیشگی ارائه خواهد شد. - ارائه خدمات پشتیبانی فروش از طریق اطلاعات وارد شده در سایت می‌باشد، پس در ورود اطلاعات نهایت دقت را داشته باشید. - البته که همزمان با دریافت کالا، از صحت و تطابق سفارش ثبت شده در فاکتور فروش اطمینان پیدا می‌کنید، سامانه سرامیت تمامی محصولات و کالاها را تا قبل از نصب گارانتی می‌کند.

گارانتی قیمت

تمامی محصولاتی که در بازار آنلاین سامانه سرامیت ارائه می شوند دارای گرید و درجه A سازمان استاندارد ملی ایران می‌باشند. قیمت‌های ارائه شده در بازار آنلاین سامانه سرامیت با توجه به سیاست قیمت‌گذاری بدون هیچ‌گونه دخل و تصرفی توسط تولیدکننده و خدمات‌دهنده ارائه می‌شود. البته تمامی قیمت‌ها در یک بازار رقابتی شفاف در دسترس شما مشتریان عزیز خواهد بود تا بتوانید در انتخاب خود تنوع بیشتر و بالاتری داشته باشید. - قیمت محصولات ارائه شده در بازار آنلاین سامانه سرامیت بدون احتساب 9 درصد مالیات بر ارزش افزوده می‌باشد که در پایان به فاکتور نهایی شما اضافه خواهد شد. فاکتور رسمی به شما ارائه می‌گردد.

گارانتی اصالت و کیفیت

با توجه به این که تمامی کالاهای ارائه شده در بازار آنلاین سامانه سرامیت دارای مشخصات فنی محصولی می‌باشند و همه آنها استانداردهای لازمه سازمان استاندارد ملی ایران را شامل می‌شوند، کیفیت و اصالت محصولات ارائه داده شده را گارانتی می‌کند.

گارانتی مغایرت

اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر با اطلاعات بازار آنلاین سامانه سرامیت مغایرت داشته باشد گارانتی می‌نماید.

  • اگر مغایرت بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است، مثل رنگ یا مشخصات درج شده روی آن باید کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشود و با کارشناسان سامانه سرامیت ارتباط گرفته و اعلام گردد
  • در صورتی که امکان تشخیص مغایرت با بازکردن بسته‌بندی ممکن باشد لازم است جعبه اصلی محصول نگهداری شود و از دور ریختن آن خودداری شود.
  • پاره و مخدوش کردن بسته‌بندی محصول، امکان استفاده از گارانتی مغایرت برای عودت را از بین خواهد برد.
  • سایز کالاها همانند کاشی در ابعاد اسمی و معروف هستند و ممکن است اختلاف کوچک داشته باشند، بدلیل اینکه قالب‌های کارخانجات مختلف باهم متفاوت‌اند.

شرایط بازگرداندن کالا

  • ملاک عمل و اقدام سامانه سرامیت، نظر کارشناسان پشتیبانی و خدمات پس از فروش می‌باشد.
  • قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی خدمات پس از فروش ارتباط گرفته تا تصمیمات لازمه انجام پذیرد و بدون هماهنگی از ارسال کالا جدا خودداری فرمایید.
  • باز شدن بسته‌بندی به معنای مورد استفاده قرار گرفته شدن محصول می‌باشد و محصول قابل استرداد نمی‌باشد.
  • کالاهای که به صورت سفارشی تولید شوند، قابل بازگرداندن نیستند.
  • کالا در بسته‌بندی اصلی خود ارسال شود و از هرگونه مخدوش کردن بسته‌بندی برای استفاده از امکان بازگرداندن کالا خودداری شود.
  • هزینه بازگرداندن کالا توسط سامانه سرامیت پرداخت خواهد شد.

پس از دریافت و پذیرش کالا توسط سامانه سرامیت، کارشناسان خدمات پس از فروش سامانه سرامیت ایرادهای اعلام شده توسط مشتری را بررسی و کنترل می‌کنند. بسته به نوع محصول و مشکل اعلام شده توسط مشتری تست و اعلام نظر نهایی توسط کارشناسان خدمات پس از فروش حداکثر یک هفته زمان خواهد برد. اگر ایراد توسط کارشناسان سامانه سرامیت تایید شود، کالا تعویض خواهد شد و یا مشتری می تواند کالای خود را با کالای دیگری جایگزین کند.

  • اتمام موجودی کالا و یا تغییرات قیمت کالا در مراحل تعویض و مرجوعی، به هیچ عنوان حقی را برای مشتری ایجاد نمی‌کند و سامانه سرامیت در قبال تهیه همان کالا و یا تغییرات قیمت همان کالا هیچ‌گونه تعهدی نداشته و فقط تعهد بازپرداخت وجه کالا درج شده در فاکتور به مشتری را می‌پذیرد.

در پایان خاطر نشان می‌کند، قبل از هر کاری اطلاعات کامل و متون روی جعبه کاشی و سرامیک را مطالعه کنید و براساس آن اقدام به نصب نمائید.

مدیریت سامانه سرامیت